Perniagaan Online Percuma dari rumah


Posting kali ini saya ingin berkongsi sedikit tentang Perniagaan Online Percuma dari rumah atau berniaga online dari rumah.Mungkin ramai yang tidak tahu perniagaan online dirumah telah lama bertapak di Malaysia.  Ia mula melonjak naik bermula tahun 2010 - 2013.Tambahan lagi dengan sokongan dan perhatian dari pihak kerajaan. Jumlah penggunaan internet juga membatu berlakunya peningkatan ini. Secara umumnya Rakyat Malaysia yang berani berniaga online secara fulltime masih belum ramai.

Namun, Boleh dikatakan ramai yang menjadikan perniagaan online ini sebagai kerja sambilan di rumah.  Terutama yang masih belum yakin untuk berhenti kerja dan
belum menjana pendapatan secara konsisten lagi. Saya sendiri telah mencuba pelbagai kaedah untuk menjana pendapatan melalui internet.

Cara yang paling sesuai dan mudah adalah melalui perniagaan affiliate.  Iaitu program yang menjadikan anda sebagai jurujual kepada produk-produk sedia ada dipasaran.

Kenapa Memilih Affiliate?

Saya memilih program affiliate sebagai kerja di rumah atas beberapa faktor:
  • Zero Modal -  tidak memerlukan sebarang modal cash untuk memulakan perniagaan affiliate ini. (Hanya sebuah laptop dan rangkaian internet)
  • Masa -  boleh menjalankannya tanpa menganggu masa bekerja (tetap).  - Hanya waktu terluang dan hari minggu.
  • Produk - Tanpa sebarang produk, boleh berniaga dengan menjadikan produk-produk orang lain sebagai bahan pemasaran.
  • Syarat Yang Mudah - Memasarkan produk-produk affiliate tidak memerlukan syarat yang susah.  Saya telah ceritakan syarat kerja sambilan di sini.
  • Mudah - Hanya tiga langkah yang saya perlukan iaitu  #1 pilih produk yang betul-betul terbaik, Kemudian 2# pasarkan produk tersebut dengan pelabagai cara secara agresif dan 3# terima komisyen dari hasil jualan.
  • Risiko Rendah - tidak menampung sebarang risiko kerugian kerana tiada modal yang dikeluarkan.

5 sebab diataslah telah mengubah pandangan saya terhadap penjanaan pendapatan melalui intenet yang dahulunya langsung saya tidak percaya.

Buktinya saya telah cerita di sini. Ia adalah kerja sambilan saya dirumah. Salah satu platform program affiliate yang telah menghasilkan pendapat lumayan kepada saya adalah melalui Klikjer.com.
Kepada anda yang masih baru dalam perniagaan internet, saya sangat mencadangkan program affiliate yang dijalankan oleh Klikjer.com

Kenapa memilih Klikjer.com?
kerana mereka mempunyai pelbagai jenis produk untuk anda pasarkan.

http://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=7249

Risiko sekiranya anda mendaftar:
  • Anda tidak akan rugi satu sen pun kerana ia PERCUMA.
  • Anda akan mula menjana pendapatan melalui internet tanpa sebarang KERUGIAN.
jika anda semua masih tidak percaya anda boleh buat kajian sendiri dan mendaftar untuk memulakan perniagaan online anda. Saya tidak memaksa, tapi jika ada peluang, rebutlah ia, mana tahu dengan perniagaan online ini mampu mengubah kehidaupan anda selepas ini..

Sila klik laman dibawah untuk keterangan lanjut


10 Comments for "Perniagaan Online Percuma dari rumah"

berminat sgt untuk benda2 mcm ni..tapi xtaw nak niaga ape.. haha

admin..betul ke pasal program affiliate kt klikjer ni?berminat..tapi bila ade part kena masukan no akaun bank tyme nk regster tu rasa risau tkot kena tipu..mohon pencerahan..

jangan risau, no akaun itu diminta untuk tujuan pihak penganjur memasukkan komisen yang telah anda berjaya perolehi hasil dari program affiliate yang anda sertai. program affilate dari klikjer.com adalah benar, saya salah seorang yang telah berjaya mendapat hasil dari nya, jika anda masih lagi ragu-ragu anda boleh google tentang testimoni dari pengguna yang telah menyertai nya.

bukan susah pun, anda cuma promosi je produk yang ditawarkan oleh pihak klikjer.com.. jika ada yang membeli anda akan dapat keuntungan nya... tak percaya.. cuba lah..tak perlu risau, tiada modal diperlukan.. jadi anda tak rugi apa-apa..

Bagus juga perkongsian ni.. t kasih.. :)

Hai..sye dh register. .tp xpham camne nk start n nk wat pe lg pas tu..

sila hubungi saya, melalui ruangan contact diatas,insyallah saya akan bantu anda..

Baru..bermula..belum nmpk hsil

TOP 8 MONTHLY POPULAR POSTS

Back To Top