Buffet Ramadhan Casa Ombak

Alhamdulilah, bulan ramadhan 1435H kembali menjelma. Pasti ramai diantara kita yang menanti-nantikan bulan yang penuh keberkatan dan mulia ini. Tak kurang juga yang sudah mula mencari-cari apakah menu untuk berbuka puasa. Bagi yang gemarkan berbuka secara buffet, Apa kata kita menjengah salah satu Promosi Buffet Ramadhan 2014 yang di kendalikan oleh Casa Ombak.

Promosi Buffet Ramadhan Casa Ombak Kuala Lumpur


Promosi Buffet Ramadhan Casa Ombak Kuala Lumpur

Apakah Menu yang dihidangkan?
Pasti itu soalan yang pertama yang diluahkan sekira nya anda ke sini. Menu utama buffet Ramadhan disini terdiri dari pelbagai hidangan kampung yang menarik. Untuk menambah pelbagai citarasa, juga disediakan beberapa instant cook stall corner atau gerai makanan yang dimasak secara on the spot. Macam mana? Menarik bukan?

Tempahan Buffet
Ianya terbuka kepada sesiapa sahaja. Tempahan boleh dibuat secara individu atau secara berkumpulan, tidak kira anda bawa kawan, rakan sekerja, teman istimewa atau keluarga.

Harga
Harga Buffet Ramadhan di Casa Ombak juga amatlah berpatutan. Harga adalah seperti berikut :
Dewasa - RM55/nett
Kanak-kanak (5-12 tahun) - RM27/nett

Lokasi
Lokasi Casa Ombak Banglo merupakan lokasi  yang strategik yang berkonsepkan taman ( ala garden ). Lokasi perniagaan ini beralamat di : Casa Ombak Banglo, No. 22 Jalan Damai off Jalan Ampang, Kuala Lumpur. ( rujuk peta )

Casa Ombak Banglo, No. 22 Jalan Damai off Jalan Ampang, Kuala Lumpur

Sedikit Info tentang Ombak Creative
Ombak Creative adalah sebuah syarikat event dibawah pengurusan Casa Ombak Sdn Bhd. Mereka telah menjalankan pengurusan event lebih dari sepuluh tahun. Team Ombak Creative berpengalaman menguruskan catering, majlis perkahwinan, majlis koprat dan persendirian.


Bagi yang berminat untuk membuat tempahan awal Buffet Ramadhan Casa Ombak, bolehlah hubungi mereka seperti tertera di bawah ini. 

Call/Whatsapp : Akma Omar 013 2680001
Tel : 03 21818750
Call/Whatsapp : 013 624 1417
Call/Whatsapp : 012 662 1062
Facebook page : Ombak Creative
Website: www.OmbakCreatives.com

Jadi bagi mereka yang inginkan kelainan dalam berbuka puasa tahun ini, apa kata anda ramai ramai mencuba Buffet Ramadhan Casa Ombak ini, Pasti anda merasai kelainannya. Salam Ramadhan 1435H buat semua.

Contest Duit Raya Casa Ombak ini dianjurkan oleh AkmaOmar.com, ditaja oleh Pengurus Perkahwinan Ombak Creative, Lelaki Kacak, Roti Boom Asli, Custom Tshirt, Denaihati.com, Inspired Magazine, Profhariz.com, KitePunye.com, Zoncinta.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Exam PTD
Tag : Giveaway, Segmen
14 Comments for "Buffet Ramadhan Casa Ombak"

Assalamualaikum... Buffet Ramadhan Casa Ombak tempat yang paling sesuai untuk mereka yang ingin berbuka puasa di luar. Salam Ramadhan Al-Mubarak buat anda. Semoga berjaya.

Wah.. Blh thn juga hrganya..

Menarik... mmg kena singgah juga nnti.. :)

TQ for sharing..sekarang mmg tengah servey tempat berbuka puasa.akeke

Buffet Ramadhan Casa Ombak menawarkan juadah berbuka puasa yang pastinya menepati citarasa kita semua!
Teringin nak berbuka kat situ
Salam Ramadhan Al-Mubarak 1435H

Perkongsian menarik, Jom Terjah : Buffet Ramadhan Casa Ombak (ˆ⌣ˆԅ)

salam ramadan al mubarak dari AUC
moga ramadan tahun lebih elok dari tahun sebelumnya...


Assalam Terima kasih kerana sudi menyertai contest saya ini, semoga berjaya ya :)

gud luck.. moga nama terpahat sebagai saah seorang pemenang

Promosi Casa Ombak antara tawaran buffet yang terbaik buat warga kota berbuka puasa..

Pelbagai sajian kampung dihidangkan di Buffet Ramadhan Casa Ombak untuk para tetamu yang hadir... Antara Buffet ramadhan yang perlu dikunjungi sekiranya berada di sekitar Kuala Lumpur... ;)

TOP 8 MONTHLY POPULAR POSTS

Back To Top