Perbanyakkan Bersedekah

tazkirah jumaat, tazkirah ramadhan

Salam ramadhan , salam ukhwah semua. Hari ini saya tertarik dengan tweet dari twitter Ustaz Kazim Elias. Bulan ramadhan ini digalakkan untuk bersedekah dan beramal jariah. Jika kita tak mampu untuk bersedekah dengan duit atau makanan atau harta benda, Cukup la bersedekah dengan Surah Al-fatihah atau Ayat kursi.kepada orang lain.

Sape ada twitter?? Jom Follow twitter saya : twitter.com/mycheritadotcom

p/s : apa menu berbuka anda hari ini..??
11 Comments for "Perbanyakkan Bersedekah"

terima kasih atas perkongsian..Allah Zidka Khaira

Post yang menarik. Terima kasih kongsi. Jangan lupa singgah artikel terbaru saya 4 Langkah mudah untuk 1 juta backlinks. Tingkatkan dan gandakan traffic di blog anda

Betul tu ayat kursi banyak manfaat...saya dah amalkan sejak zaman remaja sampai sekarang...baca setiap kali lepas solat dan lain2 waktu contohnya time drive ke, tengah masak ke...Insya Allah semoga kita semua dalam lindungan-Nya :)

Subhanallah.. mmg Islam itu mudah & indah... T kasih atas perkongsian MC..

In Shaa Allah..Salam 7 Ramadhan MC..

terima kasih :D nice sharing

http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/07/2-segmen-blogwalking-pink-lady.html

bagus perkongsiannya... jemput melawat blog saya ye...

http://jindrisska.blogspot.com

TOP 8 MONTHLY POPULAR POSTS

Back To Top