Page Not Found

Page Not Found

Salam ukhwah, salam ceria, dah seminggu saya tak dapat nak update blog sebab ada tugasan luar, pagi ni, ada masa sikit nak update blog, macam-macam notification yang saya dapat bila tak dapat nak online seminggu, antaranya email, facebook, twitter dan macam macam lagi.
Tapi yang paling tak menarik nya pagi ini, bila saya buka je blog saya, terus keluar gambar ini ( rujuk diatas ). Saya ingatkan ini malware, terus saya scan antivirus pada desktop saya ini. Tapi tak jumpa juga. Jenuh saya belek koding templete blog, masih tak jumpa apa yang silap.( buat macam paham je koding, sebenarnya saya pon tak paham apa yang nak di cari.. hihih ). tapi yang pelik nya saya buat entri ini boleh pulak, tapi bila search kat google www.mycherita.com dia akan keluar gambar tersebut dan juga bila tekan button VIEW BLOG kat dashboard blogger pon dia akan jadi macam tu.
Saya ingin kan bantuan sapa-sapa yang pernah alami kejadian seperti ini, minta bantuan untuk berikan saya jalan penyelesaian. Buntu dah ni, tak tahu nak buat apa. Please help me... (*...*)



4 Comments for "Page Not Found"

apa masalahnya ye
saya tak berapa pandai bab gini
p/s-dah lama tak berkunjung ke sini

Rasanya ke redirect tu MC.. kena check dgn domain klu tak silap...

tq tuan khir... nnt sy akan cek... mmg nak cek dgn domain pon sbb feed pon ada masalah juga ni...asyik lupa je nak email deme tu..insyallah hari ini juga akan di settle kan...

TOP 8 MONTHLY POPULAR POSTS

Back To Top