Review SlimFast Diet : Cabaran 10 hari Mycherita nak kurus

Assalamualaikum, Salam Ukhwah dan salam ceria buat semua,

Alhamdulillah, 10 hari telah berlalu dan kini tiba lah masa yang di tunggu oleh semua, review produk SlimFast Diet . Pertama sekali maafkan saya, kerana lewat untuk membuat entri ini kerana kekangan masa betul-betul tidak mengizinkan saya. Maafkan saya ya kak mia (mialiana.com).



Sebenarnya ini lah kali pertama saya mencuba produk lansing badan. Sebelum ini saya tidak pernah mencuba sebarang produk untuk kurus berkesan. Pada mula nya memang saya ragu-ragu untuk mengambil produk ini, yela 1st time cuba la katakan, tipu la kalau perasaan itu tidak ada. Akan tetapi disebabkan perasaan ingin mencuba dan ingin berubah. Alaaa dengan kata mudah, nak kurus la senang. Saya tetapkan semangat untuk mencuba dengan merebut peluang ini..

Pengalaman
Pada hari pertama pengambilan produk SlimFast Diet, memang saya dan terasa perubahannya, baru minum 1 sachet terus lawas dan asyik ke tandas je. Memang perit juga sakit perut nya. Saya tertanya-tanya, kenapa pula saya jadi begini? salah minum ke? salah cara penggunaan ke?... aduhhh.. memang cuak juga. Bila cari balik info pasal produk SlimFast Diet baru la saya faham, kenapa ia jadi begitu. Nak tahu..?? Klik Sini . 

Keputusan
Alhamdulilah, selepas 10 hari meminum produk SlimFast Diet ini memang saya berpuas hati. Berat badan saya turun 3 Kg . Ini lah kali pertama berat saya turun bawah 80kg, memang sebelum ini tak pernah saya cecah angka itu. Hasil ini hanya cuma minum produk SlimFast sahaja. Tiada senaman saya lakukan. ( bukan tak mahu bersenam, tapi disebabkan tiada masa yang terluang untuk bersenam ) tapi cuba anda bayangkan jika saya tambah dengan aktiviti bersenam?? agak-agaknya berapa hasil berat badan yang saya boleh dapat..???


Tarikh Mula : 15 Mac 2014 - Berat badan 82 kg


Tarikh Tamat : 24 Mac 2014 - Berat Badan 79.7 kg

Rumusan
Alhamdulilah, Bagi saya yang pertama kali mencuba produk ini memang berbaloi mencuba, saya sangat berpuas hati dengan hasil penurunan berat badan saya, Produk ini memang boleh dipercayai dan juga salah satu cara kurus dengan cepat . Tak percaya..???  cer try dulu..!!!


Website : www.mybeautyherbs.com.my
Email : sales@mybeautyherbs.com.my
Blog : My Beauty Herbs
Fanpages : My Beauty Herbs
Twitter : @mybeautyherbs
Instagram : mybeautyherbs
Mesej / Whatsapp : 01128090446

Giveaway SlimFast Diet dianjurkan oleh mialiana.com dan ditaja sepenuhnya oleh My Beauty Herbs dengan hadiah dan wang tunai bernilai RM 3,600 untuk dimenangi.

17 Comments for "Review SlimFast Diet : Cabaran 10 hari Mycherita nak kurus"

Wahh.. terbaik.. semoga terus sukses MC.. :)

alhamdulillah... tahniah... blh turun lagi tu...

wahhhhhh hihihi goodluck to both of us hehehe harap dapat mara lah ke peringkat yg seterusnyaa hee~

Good luck ye... Kalau saya minum tu, confirm terover keding.

terima kasih tuan khir.. ^_^

alhamdulilah kak maria... itu la, cadang nya nak turun lagi.. lepas nie kena tambah aktiviti senaman pulak...^_^

terima kasih qila.. saya tak berharap sgt pun lepas ke next stage, tp jika dapat, syukur alhamdulilah... dapat turun berat ni pun dah syukur sgt2.. dah lama tak turunkan berat badan dengan cara yg senang mcm nie..

terima kasih ya.. xpe, boleh la promote kat kwn2 dan sedara mara tentang produk nie.. berbaloi-baloi... ^_^

terima kasih kak, nasib sempat lagi hantar review nie, minta maaf la sebab lambat hantar.. alhamdulilah, berjaya juga saya habiskan cabaran 10 hari review slimfast diet ni..terima kasih banyak-banyak ye kak.. ^_^

MC apa khabar? pcl jarang mai sini..maaf la ye.. ; kita sama2 pengguna/minum produk SFD sudah ada keyakinan dgn hasil +ve nya tu, ...cuma nak teruskan dgn senaman harian bg merialisasikan impian jadi slim :) tercapai...semoga berjaya ke peringkat seterusnya.

tahniah - dr segmen yg sama
http://hanimsain-delimasari.blogspot.com/2014/03/giveaway-slimfast-diet-review-slimfast.html

tahniah dan gud luck!follow sini jugak..dari segmen yang sama http://nuyushahidarahim.blogspot.com/2014/03/kurus-dengan-slimfast-diet.html

Salam. tahniah... semoga berjaya ke perngkat seterusnya..

http://dindamaisarra.blogspot.com/2014/03/review-10-hari-bersama-slimfast-diet.html

wah..wah..wah.. tahniah.
http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/03/slimfast-diet-produk-back-to-shape-yang.html

Salam...
Taniah..singgah sini balas kunjungan..
dari segmen yang sama ;)
Gud Luck for next step ya!

http://fasyrah89.blogspot.com/2014/04/pengalaman-bercabaran-dengan-slimfast.html

wahh terbaik
dr segmen yg sama
http://hazelmerah.blogspot.com/2014/03/kembali-ramping-dengan-slimfast-diet.html

Dari cabaran yg sama .. dtg BW sini. Jom BW blog yana ^^

nazlyizan.blogspot.com

TOP 8 MONTHLY POPULAR POSTS

Back To Top