Ganjaran apabila melayari internet. [ pendapatan sampingan ]


Di dalam dunia yang serba canggih ini, pelbagai cara kita boleh menambah pendapatan sampingan. Macam-macam cara kita boleh buat duit menerusi online ini, diantara nya, buat artikel, menjawab survey, perniagaan online, perniagaan affiliate dan lain-lain lagi.

Disini saya  update sedikit diantara agency atau company yang memberi kita sedikit faedah apabila kita meluangkan masa bagi mereka, ada diantara mereka ini memberi kita duit, malah ada juga yang memberi kita point untuk kita tebuskan sebagai voucher untuk membeli barangan.

Anda tidak perlu risau, saya sudah pun menyertai semua link dibawah ini dan ada diantaranya  sudah pun saya menerima ganjaranya. Ianya boleh dipercayai.

Anda hanya perlu KLIK pada perkataan HIJAU kat bawah dan sign up untuk register.

 Jangan Risau..Semua Dibawah adalah Percuma


1. my.aipsurveys.com - Menjawab Survey - Ganjaran berbentuk point - [ contoh ganjaran : voucher KFC, Voucher Petronas, Voucher McDonald, Voucher topup telefon dan lain-lain )

2 my.toluna.com - Menjawab Survey - Ganjaran berbentuk point dan Tunai - [ contoh ganjaran : voucher Zalora, Voucher Lazada, Voucher Paypal, Voucher My Little Boss dan lain-lain )

3. www.clickworker.com - Poll pictures, Like FB, Share g+,memberi komen Youtube & Blog (kerja tak sampai 2-3 minit) , Ganjaran - Duit

4. www.GlobalTestMarket.com - Menjawab Soalan Survey - Ganjaran : Duit

5. www.odesk.com - Data Entry, Blog Article, Editing (Untuk 2-4 minggu/bulan kerja)


Mudah-mudahan ianya dapat memberi sedikit tambahan pendapatan anda semasa kita ber online. Rajin-rajin lah melihat email. mana tahu rezeki anda mungkin ada disini.

Terima kasih , Sharing is Caring.


Tag : Panduan, Tips
2 Comments for "Ganjaran apabila melayari internet. [ pendapatan sampingan ]"

Segalanya terletak diatas kerajinan & usaha.. peluang yg baik & patut dicuba kpd yg berminat..

TOP 8 MONTHLY POPULAR POSTS

Back To Top