Produk yang ditawarkan oleh klikjer.com

Entri kali nie teman nak bercerita cikit tentang apa yang ditawarkan melalui program affilate dari klikjer.com Pelbagai produk digital seperti e-book, video tutorial dan lain-lain dijual melalui  klikjer.com
Disini saya ingin menyenaraikan sebahagian produk dari  klikjer.com

  1.  Panduan Asas Mengayam Bakul Rotan
 

  • Bukan sekadar hobi - bagi suri rumah atau sesiapa sahaja yang berminat untuk menceburi bidang ini ianya menawarkan secara terperinci tentang proses mengayam bakul rotan hingga ke proses pemasaran nya.

    2.   Panduan Menternak Ikan Talapia



  • Bagi yang ingin menceburi dalam bidang perternakan ikan, panduan ternakan ikan talapia adalah jawapan nya - ebook ini lengkap dengan penerangan seperti ciri-ciri ikan, proses kolam , proses pinjaman  bank, pendaftaran syarikat , benih ikan, jenis makanan ikan, penyakit ikan, risiko, pemasaran dan banyak lagi.


   3.  Panduan Memelihara Kucing Dirumah



  • Mungkin ramai di luar sana yang memelihara kucing di rumah, tetapi ada masalah tentang kucing kesayangan mereka, jangan kuatir, ebook ini pasti dapat membantu anda mengatasi masalah yang anda alami. ebook ini mengandungi info seperti jenis-jenis kucing,  teknik pemilihan kucing peliharaan, cara mandikan kucing dengan betul, perubatan kucing, masalah kucing, panduan dandanan dan menghias kucing dan sebagainya.


   4.  Rahsia Arnab : panduan memeliharan atau menternak arnab



  • Di dalam ebook ini, terdapat pelbagai tips dan panduan serta info tentang arnab dan bagaimana memeliharanya, dan bagaimana menternaknya. Antara info menarik yang terdapat di dalam ebook ini adalah seperti Jenis-jenis arnab yang biasa dan yang popular,Teknik memilih arnab peliharaan, Mengetahui arnab jenis pedaging atau sebagai haiwan kesayangan, Vaksin serta ubat-ubat yang diperlukan oleh arnab, Putaran kehidupan arnab daripada kecil sehingga dewasa, Pemakanan arnab yang sesuai dan ekonomi, Masalah-masalah, jangkitan dan penyakit yang mungkin dihadapi oleh arnab dan cara bagaimana mengatasinya, sikap serta kelakuan pelik arnab yang perlu anda fahami, Masa depan pasaran arnab, Panduan mengurus dan menghias arnab kesayangan anda dan pelbagai lagi info menarik berkaitan aranb yang pastinya akan membuatkan anda teruja


Ini adalah sebahagian dari produk yang ditawarkan oleh klikjer.com. Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut, boleh klik pada gambar, dan jika anda ingin menjadi ahli program affilate dan berniaga anda boleh klik disini  klikjer.com.
0 Comments for "Produk yang ditawarkan oleh klikjer.com"

TOP 8 MONTHLY POPULAR POSTS

Back To Top