Mohon Maaf Kepada Pemenang



Salam ukhwah, salam ceria semua, saya ingin memohon maaf kepada pemenang Giveaway King Sany Burger anjuran Mycherita yang sampai kini masih belum menerima hadiah masing-masing. Saya berasa malu apabila diberitahu oleh pemenang yang mereka masih belum menerima hadiah yang dijanjikan. Di sini saya  menyusun sepuluh jari di atas kelewatan pihak penaja menyampaikan hadiah kepada pemenang di atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Saya berjanji masalah ini akan di selesaikan oleh pihak penaja secepat mungkin. Diharap anda semua dapat bersabar sedikit ya. Jika masalah ini tidak selesai, saya sendiri akan memberi ganti hadiah kepada para pemenang. Saya sekali lagi memohon ampun dan maaf di atas kelewatan ini.  Ampunkan saya...



Note buat diri sendiri :  belajar dari kesilapan, pengalaman itu mendewasakan kita

Tag : Ucapan
8 Comments for "Mohon Maaf Kepada Pemenang"

Semoga cepat dapat selesaikan masalah ni ya...

ha'ah la . ika pon blom terima hadiah tapi ika tunggu je la . heee . its okey . moga dipermudahkan urusan tu nanti . Inshaallah .

belajar dari kesilapan,betul tu :-)

diharap para pemenang sbr menunggu hehe

saya tak kisah dah biasa menang barang xsampai..yg penting ikhlas..

Yalah, yang penting ikhlas menganjurkan segmen tu, kalau penaja yang lambat tak semestinya salah penganjur segmen, kan..

CN dah dapat mug tu, its ok, janji dapat ;)

p/s : Jemput join segmen Bloglist Mei-Jun by CN yer : http://www.cekgunorazimah.com/2015/03/segmen-bloglist-mei-jun-2015-by-cn.html

TOP 8 MONTHLY POPULAR POSTS

Back To Top